Vuosi 2020

Syyskokous Urheilutalolla 12.11.2020

Paikalla oli 28 senioria. Kaija Korppoo valittiin uudeksi puheenjohtajaksi. Kaijalle lämpimät onnittelut!

Lokakuun kuukausikerho kokoontui ke 14.10. Väärinmajan Tapiolassa klo 12. Paikalla oli 21 senioria!

Aluksi käytiin v1918 muistomerkillä, kävelylenkki ulkona, lihakeittoa ja kahvit, sekä asiaa seniorin älylaitteiden käytöstä tiedotukseen ja yhteyden pidosta. Anja Latvala lausui runon "Mannisen miehet" ja Sauli Latvala kertoi Mannisen taistelusta 15.3.1918 ja muistomerkin historiasta. Kokoonnuttiin terveenä noudattaen suosituksia!

Yhdistyksen kuukausikokous on 9.9.2020 klo 13.00 alkaen Haapasaaressa Jätkäinkämpällä. Lounas noin 10 euroa, sisältää keiton ja piirakkakahvit. Haapasaaren esittelyä.

Haapasaaren lavalla on vanhusneuvoston järjestämä tilaisuus 12.8. klo 13.00. Osallistumismaksu vain 5 euroa, joka sisältää kahvit ja makkarat. Ei ilmoittautumista.

Huhtikuun kuukausikokous 8.4.2020
Kotona omissa oloissa viruksilta suojassa.

Maaliskuun kuukausikokous 11.3.2020 Honkalassa.
Paikalla oli 38 senioria. Hyväksyttiin Toimintakertomus ja tilit. Päätettiin yhdistyksen edustajista liiton ja piirin vuosikokouksiin.
Heikki Ylä-Kauttu esitteli Tarjanneveden korkeutta.

Tammikuun 2020 kuukausikokous
Asiaa terveydenhoidosta ja 112 numeron käyttämisestä. SH Maarit Lehtonen.

Helmikuun kuukausikokous 12.2.2020

Honkalassa ke 12.2. klo 13. Teemana oli vuorovaikutus huonoissa kuulon olosuhteissa. Keskustelun avaus Heli Viita-Louhio. Helin esitys oli hyvin interaktiivinen ja keskustelu oli vilkasta.  Matti Silvonen voitti arvonnassa kuntoilun pääpalkinnon eli vuoden kuntokortin. Paikalla oli 45 senioria.