Virtain tilaisuus siirretään eri ajankohtaan Korona-viruksen johdosta. Uudesta ajankohdasta ilmoitetaan erikseen.

Tule tutustumaan Virtain senioreihin ja katsomaan Kurki-ooppera laajakankaalta ke 18.3. klo 13 Virtain OP:n kerhotilassa(OP:n alakerta). Kahvit suolaisen kera (5€), seurustelua sekä keskustelua tulevista yhteisistä retkistä. Lähtö la-asemalta kimppakyydein  klo 12.20. Ilmoittaudu ma 16.3. mennessä Puh. 0407648489

Huhtikuun kuukausikokous 8.4.2020
Kotona omissa oloissa viruksilta suojassa.

Maaliskuun kuukausikokous 11.3.2020 Honkalassa.
Paikalla oli 38 senioria. Hyväksyttiin Toimintakertomus ja tilit. Päätettiin yhdistyksen edustajista liiton ja piirin vuosikokouksiin.
Heikki Ylä-Kauttu esitteli Tarjanneveden korkeutta.

Tammikuun 2020 kuukausikokous
Asiaa terveydenhoidosta ja 112 numeron käyttämisestä. SH Maarit Lehtonen.

Helmikuun kuukausikokous 12.2.2020

Honkalassa ke 12.2. klo 13. Teemana oli vuorovaikutus huonoissa kuulon olosuhteissa. Keskustelun avaus Heli Viita-Louhio. Helin esitys oli hyvin interaktiivinen ja keskustelu oli vilkasta.  Matti Silvonen voitti arvonnassa kuntoilun pääpalkinnon eli vuoden kuntokortin. Paikalla oli 45 senioria.

Tapahtumia vuodelle 2020

Keskiviikkona 19.2.2020 klo 19.00 Tampereen teatterissa musikaali Notre Damen kellonsoittaja.

Matkan hinta 89€ sisältää kuljetuksen ja teatterilipun. Lisämaksusta väliaikakahvitus 13€.
Ilmoittaudu viimeistään 15.1.20

Pirkanmaan kansallisen senioripiirin matka Islantiin 9.-13.6.2020. Matkan hinta 1395€. Tutustu oheiseen matkaohjelmaan ja ilmoittaudu viimeistään 15.1.2020

Matka on täynnä. Ei enää ilmoittautumisia lukee piirin sivuilla!

Hyvät matkalaiset

Ohjelmaamme matkalle satujen saarelle on tehty toiveidemme mukaisia

muutoksia. Bussi-Manninen lähtee Tampereelle (varmaankin) Ruovedeltä ja ottaa kyytiin mänttäläiset  23 €/hlö meno-paluu. Tampereelta jatkamme sitten lentokentälle.

Saapumispäivänä 9.6. emme tutustu Siniseen laguuniin, vaan se on siirretty lähtöpäivälle. Näin saamme oppaan mukaan illalliselle noin klo 20. (muuten illallinen olisi ollut klo 22 ilman opasta).

Ystävällisesti ilmoita lähdetkö mukaan valasretkelle ,retken minimi 12 hlö

ja hinta 99€/hlö.

Islannissa on oma valuutta Islannin kruunu 136,70 isk = 1 euro.

Matkatoimisto lähettää meille lisää tietoa ensi vuoden puolella.

Matka satujen saarille Islantiin 9.-13.6.2020

Ruoveden senioreiden ehdottama Islannin matka on tarjolla. Toivotaan halukkaiden ilmoittautuvan. Alla on pdf-tiedosto Pirkanmaan kansallisten senioreiden suunnittelemasta matkasta.

Pankkiasiaa

Ruoveden OP:n toimitusjohtaja Leena Selkee kertoo ajankohtaisista pankkiasioista OP:n kerhotiloissa torstaina 26.9.2019 klo 13.00 alkaen. Luvassa on myös kahvitarjoilu. Kaikki mukaan!

Paikalla oli 17 senioria kuuntelemassa hyviä esityksiä ja nauttimassa kakkukahveista. Kiitokset OP:lle!