Vuosi 2021

JOULULOUNAS 8.12.2021

Keskiviikkona 8.12. klo 15.00 joululounas (25€) ja jouluista ohjelmaa

ravintola Huldassa. Ilmoittautuneita oli 54 eli noin 65% jäsenistä! Kimmo Huilla piti jouluhartauden ja Eino Paananen lausui ulkomuitista Asunnan runon Ykspetäjäisestä karista. Alla löytyy muutama kuva.

Joulujuhlan joukko yhteiskuvassa Honkalassa 8.12.2021. Ilmoittautuneita oli peräti 54 senioria eli noin 65% jäsenistä. Kimmo Huilla piti jouluhartauden, Eino Paananen lausui ulkomuistista Asunnan runon ykspetäjäisestä saaresta. Eino Paananen totesi myos " että teitä on ollut ikävä ja on mukava olla yhdessä".

Ohessa seniorikävelyn osanottajia 24.11.2021, osallistujia 11 senioria.

Kokoontuminen oli urheilukeskuksen parkkipaikalla klo 10.

Kuva Heikki Nieminen

Ruoveden seniorit ry:n sääntömääräinen syyskokous pidettiin ravintola Huldassa 10.11.2021. Paikalla oli hienosti 39 senioria. Kaija Korppoo valittiin yksimielisesti jatkamaan puheenjohtajana.

Lokakuun kuukausikokouksesta Honkalassa muutamia kuvia 13.10.2021.

Syyskuun kokous Honkalassa 8.9.2021. Paikalla oli liki 40 senioria!

ULKOILUPÄIVÄ RUOVEDEN KESKUSTASSA 19.8.2021
Mukana oli 13 senioria turvavälein!

ULKOILUPÄIVÄ KOTVIONNIEMESSÄ TI 25.5. KLO 13.00 ALKAEN

Paistoimme makkarat, joimme kahvit ja vaihdoimme kuulumisia. Meitä oli paikalla mukavasti 33 senioria!

Kävelylenkki kylällä laskiaistiistaina 16.2. Klo 13 kokoonnumme kirkon parkkipaikalle,

josta lähdemme lenkille pienryhminä. Pakkasraja -15. Liikuntakorttien palautus

ja uusien jako. Tule mukaan, pienikin lenkki piristää.

KEVÄTKOKOUS 2021

Ruoveden seniorit ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidettiin ke 12.5. 2021 klo 10.00 alkaen. Paikalla oli seitsemän jäsentä ja Teams-yhteyden päässä viisi jäsentä. Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi. Kokous hyväksyi Vuosikertomuksen 2020, tilit ja taseen. Hallituksen jäsenille ja muille toimijoille myönnettiin vastuuvapaus.

Alla on kokouksen hyväksymä Toimintakertomus 2020 sekä muutama kuva.